wtorek, 12 kwietnia 2011

52. Charmsy rule$$ ;p

Takie oto charmsiki :)




4 komentarze:

  1. Ciasteczka mnie urzekły! Są tak okrutnie realistyczne, że aż mi ślinka cieknie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. sama to robisz? wow, śliczne! też chciałabym mieć taki talent. zapraszam do mnie www.aggata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chciałam oczywiście pochwalić Twoje prace i spytać o radę: Jaki kolor modeliny potrzeba na babeczki i wafelki i inne ciasteczka?
    Bo ja dpiero zaczynam znaczy kupiłam modelinę 6 kolorów na próbę i niemam pojęcia jak zrobić np kolor babeczki.

    Pozdrawiam:)
    Mariolka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariolka, do babeczek używam modeliny fimo, która ma szeroką gamę brązów, ale z podstawowych kolorów możesz zmieszać czerwień z niebieskim z przewagą czerwieni, a uzyskasz coś w rodzaju gorącej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń