niedziela, 6 lutego 2011

34. "Powietrze pełne płatków róż" :)

Przed chwilą uporałam się z wyróżnieniami, a uwierzcie mi, że zajęło mi to bardzo dużo czasu :)
Mam dla was kolejne kolczyki z serii "szyk i prostota" i walentynkową bransletkę, które stworzyłam pomiędzy uczeniem się, a debatowaniem nad tym, co zrobić z koralikami w neonowych (obłędnie modnych teraz) kolorach ;)

Troche kanciato wyszła, ale nie potrafę dobrze jej ustawić do zdjęcia.




a ostatnia pandorka jest tylko moja :) prywatna, zupełnie nie na sprzedaż :)

Przypominam o promocji walentynkowej :) info w poprzednich notkach :)

2 komentarze:

  1. Ja też muszę mieć pandorkę ;)

    Zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/02/113-100-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzedaję tanio, bo mam mnóstwo tego i nie mam gdzie już dawać :( A sprzedaż cienko idzie :(

    OdpowiedzUsuń