piątek, 3 września 2010

8. Pączki


Przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale miałam małego lenia ;D Żeby dodać notkę trzeba najpierw trochę pobawić się ze zrobieniem zdjęcia i przerobieniem go ;D
Trochę namnożyło się w mojej kolekcji pączków, także dlatego, że dokonałam zakupu dwóch nowych kolorków modeliny: perłowego i jabłkowego ;D
Oto efekty(błyszczą się i wgl ;/ w realu są o wiele ładniejsze):
Chwalę się ;D 4 ostatnie nie otworzone kolorki Fimo ;D
Mięta, metaliczna miedź, koniak i perła ;D
Spróbuję się poprawić i dodawać częściej notki, bo mam jeszcze duuużo nowych rzeczy to pokazania ;D
no i moodelon na nk ;D

2 komentarze:

  1. czym się różni taka zwykła modelina FIMO od metalicznej?

    OdpowiedzUsuń
  2. metaliczna ma inną konsystencję, dłużej trzeba ją wyrabiać i jest mocno brudząca.

    OdpowiedzUsuń