piątek, 20 sierpnia 2010

1. Prolog

Niecodzienna nazwa pierwszej notki- prolog. Występuje on w książkach, najczęściej łączy się z epilogiem ;) To coś w rodzaju przedmowy- dokładnie to, czym jest ta notka.
Ten blog jest kontynuacją onetowego Moodelonu, ale stanowi odrębną część historii.
Zaczynam go pisać w momencie rozpoczęcia się mojej fascynacji Ciasteczkowym Potworem z Ulicy Sezamkowej ( kto mi kupi koszulkę z nim...? ;p żart) :) Widać to w szablonie bloga, avatarze i buttonie ;) Ale dość już przedmowy, napiszę teraz coś o sobie:
Jestem głównym i jedynym wytwórcą moich ukochanych Moodelonków- ręcznie robionej biżuterii z masy termoutwardzalnej Fimo Soft ;) Tak samo, jak moja blogowa koleżanka, wyrwórca Modeliniaków, tworzę je na poprawę humoru, aby zwykły szary dzień nabrał kolorów i radości ;)
Jeśli chodzi o sprzedaż- sprzedaję je, ale tylko dlatego, że nie mogę ich już pomieścić w domu ;) A codziennie przybywają nowe...;)
Moje wcześniejsze prace możecie zobaczyć na http://www.moodelon.blog.onet.pl/ , jest to swoiste Archiwum.


Życzę miłego oglądania bloga, postaram się jak najszybciej zapełnić go Moodelonkami ;)
Niech Ciastek będzie z wami! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz